Айрым авиакомпаниялар жүргүнчүлөрдүн маалыматында үч катага жол берет. Эгер сиз ката кетирип, маалыматтарды оңдоону кааласаңыз, авиакомпания же сатуучу менен байланышыңыз, атын билетиңизден караңыз.
Көп учурда катаны байланыш борбор аркылуу же авиакомпаниянын сайтындагы жеке кабинет аркылуу өз алдынча оңдосо болот. Айрым учурларда сизден кошумча төлөм жүргүзүүнү талап кылышат — баасы оңдоолордун санына жараша болот. Бардык шарттарды байланыш борбордун операторнан же компаниянын сайтынан тактаса болот.
Сиз билеттин сатуучусу аркылуу маалыматтарды өзгөртө аласыз — ал авиакомпаниянын тарифтери боюнча канча турарын айтып берет. Сатуучу оңдоолор үчүн кошумча комиссия ала алат.
Эгер сизге жардам керек болсо, бизге жазыңыз, байланыш үчүн маалымат төмөндө «Биз менен байланышуу» бөлүмүндө бар. Билдирүүдө кырдаалды сүрөттөп, билетиңизди тиркеп, сурамыңызды жөнөтүңүз. Билет брондоп жатканда көрсөткөн электрондук почтага төлөм жүргүзгөндөн кийин 3 сааттын ичинде келиши керек.